Adatvédelmi szabályzat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tincidunt nisi augue. In vitae eleifend felis. Quisque in nulla quis elit pulvinar malesuada ut at nunc. Duis felis lorem, malesuada sed risus dictum, pharetra semper turpis. Donec convallis, tellus vitae euismod placerat, sapien nibh pretium augue, eget varius tortor diam et tortor. Curabitur et erat porta, porttitor metus eu, congue nibh. Morbi eget vehicula nisi, vel porta ligula. Aenean egestas risus quis suscipit eleifend. Morbi libero dui, congue vitae consequat in, eleifend sed nisl. Praesent euismod varius condimentum. In accumsan id eros vel vehicula. Integer sodales tincidunt ipsum, vel feugiat ligula tempus ac. Donec sagittis nec risus non volutpat. In quis neque porta, rutrum neque ut, sollicitudin elit. Phasellus molestie dapibus pharetra. Aenean orci arcu, convallis id sodales id, bibendum sed nisi. Duis pharetra nisl tincidunt urna placerat, vitae viverra erat eleifend. Aenean vitae nunc velit. Integer et laoreet arcu. Integer blandit nisi tempus laoreet sagittis. Praesent mattis nulla vel iaculis gravida. Curabitur consequat, neque sed gravida ornare, erat arcu pretium sapien, et rhoncus dolor urna eget leo. Cras porta felis ut diam dignissim, vel consectetur risus vestibulum. Proin rutrum metus et suscipit viverra. Mauris nec ante non enim consectetur iaculis vulputate ut est. Donec bibendum, mi ut pellentesque tempor, dolor tellus tincidunt odio, ut tristique nunc turpis sed dolor. Phasellus placerat nisi in pharetra gravida. Donec sed hendrerit turpis. Maecenas condimentum ante nulla, non vehicula ipsum cursus a. Cras semper neque non risus vestibulum, in posuere lacus elementum. Ut nec elementum neque, eget rhoncus nulla. Curabitur eget mi vitae eros molestie vehicula. Cras a urna nunc. Nullam bibendum semper felis ac dignissim. Mauris in lacus rutrum, pulvinar eros id, vulputate urna. Morbi quis vestibulum mauris. Aenean pellentesque ultricies mi, quis elementum metus. Pellentesque augue neque, ullamcorper laoreet turpis sed, mattis sollicitudin nibh.
Vissza
Van az szférája az ügyfél-kommunikációnak, amikor a hagyományos udvariasság nem elég. Ilyen, amikor a megrendelő olyan szolgáltatást kap, ahol megjelenik az intimitás. Hogyan kommunikál a pályája kezdetén lévő, de máris nagyot álmodó fiatalember?
A Százszorkép Kiadó honlapján Kányádi Sándort idézi: "A léleknek is rétegesen kell öltözködnie, álomba, emlékbe, hagyományba." Mit tud a naptáras-képes cég, miben tud különbözni a többi kiadó sorozatától? Az újdonságok között ott a népszerű bor-sör téma is.
Pofon egyszerű ötlet: great = nagy. Egy jó megkülönböztető jelzésként alkalmazható ez a szó, ami szerencsére pozitív asszociációkat idéz fel. Nagy-Britannia turisztikai plakátokkal árasztotta el célpiacait, egy kis szócserés játékosságot is belopva a történetbe: Britain is GREAT.
Új módszert alkalmaz a Chicago History Museum annak érdekében, hogy növelje versenyképességét és az érdeklődést tárlatai iránt. A crowsourcing-ról van szó, vagyis a tömegek bevonásáról, az ötletek gyors megszondázásáról, a kiállítások tematikájának összeállításához.
Ha Gyula városáról hallunk, akkor a tudatos fejlesztés, az újdonságok sajátosságainak ismertetése és a városvezetés turizmus iránti elkötelezettsége a téma. A polgármester és turisztikai menedzsment vezető kéz a kézben építkezik és kommunikál.
A Turista Magazin mondhatni feltámadt, azzal, hogy a Magyar Természetbarát Szövetség új életet lehelt bele. A színvonalában és struktúrájában is megújult tartalom mellett, ez elsősorban a dizájnon érzékelhető: más a fókusz, a betűtípusok megválasztása és az arculat.
Vannak olyan helyek, amelyeket nem olyan egyszerű népszerűsíteni. Budapest ilyen, és küzd is ezzel rendesen. Ha kiemelik a kulturális örökséget, háttérbe szorulhat a fürdőélet vagy a gasztronómia. A mondanivaló kifejezésére jó segítő kéz a márkaértékek definiálása.
Lucern turisztikai hivatala menedzselésében számos prospektus, online felület létezik, mind-mind szép kivitelben és aktuális tartalommal. Most mégis egy kártya-méretűre összehajtható kiadványt mézünk meg, amelyek egymás mellett a plusz jelet testesítik meg.
A Tourism Intelligence Scotland, együttműködve még további négy szervezettel, köztük a Visit Scotlanddal, egyedülálló módon segíti Skócia, és tegyük hozzá mindannyiunk felkészülését a 2014—2020-as időszakra. Az ingyenes anyagok közül most egyet veszünk elő.
A Duna House hálózata a teljes országot lefedi, mégsem jut el valamennyi lehetséges ügyfeléhez. A tranzakciók legnagyobb része a nagyvárosokban zajlik, ezért minden közvetítői hálózat ott van jelen. Lehet vidéken is terjeszkedni? Igen, nincs mindenhol versenytárs.
A gyerekek ugyanolyan lelkesedéssel térnek vissza évről-évre, mint szüleik. A kétgenerációs F-ski útjait a biztonság, a jó hangulat és az eredményes fejlődés jellemzi. Beáll a kellemes adrenalin-szint is, köszönhetően az oktatóknak, akik önmagáért választották a csúszás örömét.
Milyen előnyökkel jár, ha egy látogatóközpontot az Év Ökoturisztikai Létesítménye 2013. díjjal ismertek el? A fenntartó, Nyugat-magyarországi Egyetem ezzel a komplexummal olyan fejlesztést hajtott végre, amely középpontjában a látogató élményszintű kiszolgálása áll.
Olvashattad Te is a járművek oldalán a 2013-as nyári szezon kezdetén. Jó válasz volt ez arra a felvetésre, amit a Magyar Turizmus Zrt. kommunikált ugyanott, ugyanebben az időben: „Nem csak Vízpart!” Meg is kérdezhetnénk, hogy összebeszéltek-e tavaly?
A nevében is talán elavult Tourinform iroda helyett, hogyan érdemes egy minden részletében jól megtervezett és átgondolt, információs pontot kialakítani, úgy, hogy az valódi látogatóközpont és igazi élménycentrum lehessen, önmagában és szolgáltatásait nézve is?
Az újrapozicionálás és az értékesítés újraindításának feladatát kapta jó egy éve a Hotel Fagus Sopronban. A kihívásnak úgy tudott eleget tenni, hogy hatékony PR rásegítéssel támogatta a munkát. Ami önmagáért beszél, nem több, mint fél év alatt a semmiből minden született.
Brüsszel jó példa a cselekvésre a vizuális kultúra területén. De, hogy ne legyünk túl tudományosak, kicsit utánajárunk, hogyan vágott bele abba feladatba a belga főváros, amit a magyar épphogy csak elkezdett, de nem rosszul. Az ésszerű tájékoztatási rendszerről van szó.
A kicsi luxemburgi légitársaság nem engedhette meg magának, hogy a lux előtaggal a nevében az átlagos szolgáltatások mezején megrekedve nézze, amint elhúznak mellette az egyre szebb, jobb, nagyobb társai. Átgondolta tevékenységét, és márkáját újrahangolta.
Szent Márton monostora nyitott a világ felé. Hozzáértéssel és szeretettel fogadja a lelki megújulást kereső keresztényeket és a kulturális értékek iránt érdeklődőket. Missziója, hogy szellemi értékeit mind szélesebb körben és mind változatosabb formában közölje a velünk.
Mintegy 27 millió font összegben, az English Heritage eddigi legnagyobb beruházásaként valósul meg stonehenge-i látogatóközpont fejlesztése. Decemberben nyitott maga az intézmény, tavasszal felépül a szabadtéri múzeum, majd nyártól végre kész a környezetrendezés is.
Ugye, a kép vizuális ereje mire képes? A legtöbbször idézett, fotózott és megosztott desztináció-márka Amsterdam városáé. Azt már kevesebben tudják, hogy az „I amsterdam” betűsor és turisztikai kampány, eredetileg egy 308 oldalas fotóalbum címe volt.
Legfrissebb
Legolvasottabb