2014.01.14. 19:00

A léleknek rétegesen kell öltözködnie

Tematikus naptár, forrás: Százszorkép

A Százszorkép Kiadó honlapján Kányádi Sándort idézi: "A léleknek is rétegesen kell öltözködnie, álomba, emlékbe, hagyományba." Mit tud a naptáras-képes cég, miben tud különbözni a többi kiadó sorozatától? Az újdonságok között ott a népszerű bor-sör téma is.


Álomba, emlékbe, hagyományba

A termékpaletta a stílusos ajándékozás örömével kívánja szolgálni az embereket. Széles választékát kínálja az egyedi tervezésű, igényes kidolgozású, minőségi anyagokból készült képeslapoknak, poszter sorozatoknak és naptáraknak. Az érdeklődést igyekszik mindig fenntartani az olyan témákkal, mint az: Anno és Most, de vannak már Busó maszkok, Cicák, Nyakkendők, Mikulások, Mesék, Madárijesztők, Reklámok, Elvis, Népszokások – vissza-visszatekintve egy-egy emlékezetes dologra, vagy éppen az újdonságokat keresve. 

Levélben, fórumon, klubban

Túl azon, hogy a termékek jó kereshetőek, és egyből vásárlásra indít az elrendezés is, a közösségi média adta lehetőségekkel is él a kiadó, visszajelezhetünk, és hírlevelet is kaphatunk. Saját Klub is létezik, amely összefogja a témák iránt érdeklődőket. Nem egy magyar, de külföldi látogató van, aki éhes az egykori és a mai látképek összevetésére, személyes emlékeket, vagy hallott sztorikat, családi emlékeket felidézve. A Kiadó ezen lehetőségekkel nyilvánvalóan, a saját témáit is igyekszik meghatározni a jövőre nézve. A hozzászólásokat, kérdéseket, ötleteket személyre-szabottan kezeli a cég.

Valódi magyar kincsek

Arra is törekszik a cég, hogy felhívja a figyelmet ezekre a valódi magyar kincsekre. Céljuk ezen értékek megőrzése, képviselete és közvetítése. Fontos számukra, hogy szolgáltatásuk egy-egy apró, maradandó, szép emlékkel gazdagíthassa a hazai közönséget és az országunk iránt érdeklődő, idelátogató külföldieket. Mind a termékekkel magukkal, mind az online felületekkel igyekeznek hozzájárulni nemzeti és kulturális örökségünk népszerűsítéséhez, melyet a megszokottól kissé eltérő küllem is fémjelez.

Izgalmas kollekciók

Rohanó világunkban, gyakran nap, mint nap megyünk el - sokszor tudomást sem véve róla - hazánk olyan különleges értékei mellett, melyekre méltán lehetnénk büszkék. Különleges hangulatot közvetítő kalendáriumaik sem a megszokottak, és ami igazán egyedivé teszi a kollekciót, az nem más, mint a tematizálás. A BTDM (Budapesti Turisztikai Desztináció Menedzsment) Nonprofit Kft. a Fesztiválközponttal történő összevonása előtt, folyosóit a budapesti hidak és erkélyek gyűjteményének óriás méretű falnyomataival tette izgalmassá.

Frissítés, bővítés, specializálódás

Saját grafikai stúdiójukban kreatív fotósaik és grafikusaik folyamatosan bővítik termékskálát új kiadványokkal és a meglévők frissítésével. Ennek köszönhetően a tavalyi évben már megjelentek a hazai piacon jó minőségű, ízléses csomagolópapírok is, illetve termékeik forgalmazásához különböző méretű, speciális igényeket is kielégítő állványokat biztosítanak. Ezen elvek mentén, a kiadó versenyképessége megkérdőjelezhetetlen, látva azt is, hogy általánosságban véve, a nyomtatott termékek iránti kereslet csökkenő tendenciája nem állt meg. 

Értékőrző multik?

Jelenlegi és jövőbeli vásárlóik magas színvonalú kiszolgálása érdekében országos terjesztői hálózattal rendelkeznek és üzletkötői hálózatot is fenntartanak. Ami nélkül azonban nem megy, természetesen van tehát egy jól működő webshop is. A termékek a nagy multik polcain éppúgy, mint a könyvesboltokban, és a turisztikailag fontos pontokon, vásárokon és kitelepüléseken is megtalálhatóak. Ilyenkor, akár csak belelapozva egy-egy naptárba, valóban eszünkbe jutnak azok a kincsek, amelyek körülvesznek bennünket.

Képek

  • Tematikus naptár, forrás: Százszorkép
  • Most és Anno. Közlekedési naptár a Százszorképtől, forrás: Százszorkép
  • Tematikus naptár, forrás: Százszorkép
Címkék: 1 click 2 be SUCCESSFUL, arculat, célcsoport, dizájn, értékesítés, kiadvány, kommunikáció, kultúra, magyar, márka, marketing, média, mediaorigo, menedzsment, print, stratégia, tartalom, tervezés, ügyfél

írta: Bódis Gábor

Kapcsolódó cikkek

Az aranydiplomás város: Gyula

Ha Gyula városáról hallunk, akkor a tudatos fejlesztés, az újdonságok sajátosságainak ismertetése és a városvezetés turizmus iránti elkötelezettsége a téma. A polgármester és turisztikai menedzsment vezető kéz a kézben építkezik és kommunikál. 

A léleknek rétegesen kell öltözködnie

A Százszorkép Kiadó honlapján Kányádi Sándort idézi: "A léleknek is rétegesen kell öltözködnie, álomba, emlékbe, hagyományba." Mit tud a naptáras-képes cég, miben tud különbözni a többi kiadó sorozatától? Az újdonságok között ott a népszerű bor-sör téma is.

Fedezd fel a pluszt a részletekben

Lucern turisztikai hivatala menedzselésében számos prospektus, online felület létezik, mind-mind szép kivitelben és aktuális tartalommal. Most mégis egy kártya-méretűre összehajtható kiadványt mézünk meg, amelyek egymás mellett a plusz jelet testesítik meg.

A NAGY lehetőség Britanniában

Pofon egyszerű ötlet: great = nagy. Egy jó megkülönböztető jelzésként alkalmazható ez a szó, ami szerencsére pozitív asszociációkat idéz fel. Nagy-Britannia turisztikai plakátokkal árasztotta el célpiacait, egy kis szócserés játékosságot is belopva a történetbe: Britain is GREAT.

Hírlevél feliratkozás.

×