Adatvédelmi szabályzat
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tincidunt nisi augue. In vitae eleifend felis. Quisque in nulla quis elit pulvinar malesuada ut at nunc. Duis felis lorem, malesuada sed risus dictum, pharetra semper turpis. Donec convallis, tellus vitae euismod placerat, sapien nibh pretium augue, eget varius tortor diam et tortor. Curabitur et erat porta, porttitor metus eu, congue nibh. Morbi eget vehicula nisi, vel porta ligula. Aenean egestas risus quis suscipit eleifend. Morbi libero dui, congue vitae consequat in, eleifend sed nisl. Praesent euismod varius condimentum. In accumsan id eros vel vehicula. Integer sodales tincidunt ipsum, vel feugiat ligula tempus ac. Donec sagittis nec risus non volutpat. In quis neque porta, rutrum neque ut, sollicitudin elit. Phasellus molestie dapibus pharetra. Aenean orci arcu, convallis id sodales id, bibendum sed nisi. Duis pharetra nisl tincidunt urna placerat, vitae viverra erat eleifend. Aenean vitae nunc velit. Integer et laoreet arcu. Integer blandit nisi tempus laoreet sagittis. Praesent mattis nulla vel iaculis gravida. Curabitur consequat, neque sed gravida ornare, erat arcu pretium sapien, et rhoncus dolor urna eget leo. Cras porta felis ut diam dignissim, vel consectetur risus vestibulum. Proin rutrum metus et suscipit viverra. Mauris nec ante non enim consectetur iaculis vulputate ut est. Donec bibendum, mi ut pellentesque tempor, dolor tellus tincidunt odio, ut tristique nunc turpis sed dolor. Phasellus placerat nisi in pharetra gravida. Donec sed hendrerit turpis. Maecenas condimentum ante nulla, non vehicula ipsum cursus a. Cras semper neque non risus vestibulum, in posuere lacus elementum. Ut nec elementum neque, eget rhoncus nulla. Curabitur eget mi vitae eros molestie vehicula. Cras a urna nunc. Nullam bibendum semper felis ac dignissim. Mauris in lacus rutrum, pulvinar eros id, vulputate urna. Morbi quis vestibulum mauris. Aenean pellentesque ultricies mi, quis elementum metus. Pellentesque augue neque, ullamcorper laoreet turpis sed, mattis sollicitudin nibh.
Vissza
Sajtótájékoztatót tartott a Svájci és a Lucerni Idegenforgalmi Szervezet azzal a céllal, hogy ismertesse 2014-es újdonságait és értékelje az elmúlt évet. Amiről most olvashatsz, a tudósításon túl, az egy nagyon rokonszenves és egyszerűen kivitelezhető sajtó-kommunikációs technika.
A Százszorkép Kiadó honlapján Kányádi Sándort idézi: "A léleknek is rétegesen kell öltözködnie, álomba, emlékbe, hagyományba." Mit tud a naptáras-képes cég, miben tud különbözni a többi kiadó sorozatától? Az újdonságok között ott a népszerű bor-sör téma is.
Minden idők legnagyobb outdoor kampányával rukkolt elő Lengyelország. Ezúttal Hollandia volt a célpont, 150 óriásplakáton, 200 molinón és jó pár gigafelületen üzentek a lengyelek a legnagyobb városokban. Milyen eszközöket és mondanivalót vetettek be?
Új módszert alkalmaz a Chicago History Museum annak érdekében, hogy növelje versenyképességét és az érdeklődést tárlatai iránt. A crowsourcing-ról van szó, vagyis a tömegek bevonásáról, az ötletek gyors megszondázásáról, a kiállítások tematikájának összeállításához.
Ha Gyula városáról hallunk, akkor a tudatos fejlesztés, az újdonságok sajátosságainak ismertetése és a városvezetés turizmus iránti elkötelezettsége a téma. A polgármester és turisztikai menedzsment vezető kéz a kézben építkezik és kommunikál.
Nem minden az online: vannak helyzetek, amikor egy jól felépített katalógussal, egy mínuszokban is használható kesztyűvel, amely nem gátol az okostelefonod masszírozásában, vagy egy jól felkészült síoktatóval, aki mindent tud a környékről, többre mész.
A burgenlandi Oberwart, vagyis Felsőőr települést 1327-ben, a Károly Róbert-féle oklevél „Superior Eör”-ként említi. Ez a hivatkozás jó apropó arra, hogy a tavalyi Főszezon kiállításon díszvendégként bemutatkozott kisváros megmutassa, mit végez a márkaépítés területén.
A legjobbat. Borban is, minőségben is, kiszolgálásban is. Ma már ez nem újdonság szerencsére, amiben azonban vezető a kéthelyi Ax borászat, az a szórakoztatás. Élményelemekkel fűszerezi a bortermelés magával ragadó hangulatát, miliőjét és tartalmas kikapcsolódást ígér.
Nemcsak egy-egy városkártya lehet sikeres, de az azokat rendszerező, értékelő munka, illetve az ez alapján most megszületett katalógus elektronikus formája. A lista nem sorolja a budapesti kártyát, annak ellenére, hogy a termék a negyedik legjobb Európában.
Lucern turisztikai hivatala menedzselésében számos prospektus, online felület létezik, mind-mind szép kivitelben és aktuális tartalommal. Most mégis egy kártya-méretűre összehajtható kiadványt mézünk meg, amelyek egymás mellett a plusz jelet testesítik meg.
Az olimpia után, Szocsiban kap helyet 2014-től a Formula–1-es orosz nagydíj. Milyen stratégia mentén kommunikál, hogyan egyesíti erőit a sikerre éhes, egykor legnagyobb szovjet tengerparti üdülőhely, az 1961-es összevonások révén, ma világ-második leghosszabb város?
A Duna House hálózata a teljes országot lefedi, mégsem jut el valamennyi lehetséges ügyfeléhez. A tranzakciók legnagyobb része a nagyvárosokban zajlik, ezért minden közvetítői hálózat ott van jelen. Lehet vidéken is terjeszkedni? Igen, nincs mindenhol versenytárs.
Az Egyesült Királyságban megdobta a bevételeket egy alkalmazás, amelyet az Appy továbbfejlesztett és tett ingyenesen elérhetővé a kisebb és közepes hoteleknek, hogy lépést tarthassanak a modern tendenciákkal és növeljék házon belüli értékesítéseiket.
Majdnem két éve, hogy összeboronálták a Magyar Turizmus Zrt. és az Agrármarketing Centrumot. Ki a nyertese ennek a házasságnak? Remélhetőleg, mind a két szektor, amely tavaly ősszel együttesen mutatkozott be az OMÉK szakmai vásáron, a Hungexpo területén.
Hagyományosan a Kodolányi Főiskolán rendezték meg a negyedik Turizmusföldrajzi Szimpóziumot, amelynek a témája a kreativitás és az innováció a turizmusban volt. Így került elő az a két társasjáték, amely a turizmus népszerűsítése céljából valósult meg.
Az újrapozicionálás és az értékesítés újraindításának feladatát kapta jó egy éve a Hotel Fagus Sopronban. A kihívásnak úgy tudott eleget tenni, hogy hatékony PR rásegítéssel támogatta a munkát. Ami önmagáért beszél, nem több, mint fél év alatt a semmiből minden született.
Rohanó világunkban jelen lenni a neten, ma már követelmény. A Livegide olyan informatikai rendszerrel szolgál, amely segít maximalizálni a bevételeket: egyben kínálja a tartalom-menedzsmentet, foglalási rendszert, TDM-szoftvert és még sokmindent.
A wellnessről, a koncepcióról, ami inkább a tengerentúlon terjedt el, egyre többet tudunk, igaz, itthon még inkább a termékek vagy szolgáltatások marketing jelzője ez a szó, amely a kikapcsolódás és kényeztetés érzéséhez kötődik. Az alpesi változat ennél jóval több: rendszer.
Örökségünk a ma élményével jövőnk alapja, fogalmaz Birinyi József, a Hungarikum Szövetség elnöke. Ez a Vasuta Zrt. által bevezetett új termékre, a palackozott fröccsre is igaz lehetne, de a hivatalos Sport- és Turisztikai Szakbizottság ezt nem támogatta.
Mintegy 27 millió font összegben, az English Heritage eddigi legnagyobb beruházásaként valósul meg stonehenge-i látogatóközpont fejlesztése. Decemberben nyitott maga az intézmény, tavasszal felépül a szabadtéri múzeum, majd nyártól végre kész a környezetrendezés is.
Legfrissebb
Legolvasottabb