2014.03.01. 09:00

In-house bevételnövelő applikáció

Appy Inhouse alkalmazás, forrás: appyhotel

Az Egyesült Királyságban megdobta a bevételeket egy alkalmazás, amelyet az Appy továbbfejlesztett és tett ingyenesen elérhetővé a kisebb és közepes hoteleknek, hogy lépést tarthassanak a modern tendenciákkal és növeljék házon belüli értékesítéseiket.


Kristálytisztán áttekinthető

Úgy tervezte meg a cég az applikációt, hogy mind táblagépen, mind okostelefonon kihasználja az összes műszaki adottságot, lehetőséget adva arra, hogy a szálloda képes bemutatkozó anyagát (showcase) nagyobb felbontású képekkel lehessen feltölteni. A jó ergonómia mellett, a gyakorlat is azt mutatja, hogy a mostani fejlesztés egy Facebook oldalnál is egyszerűbb kezelést tesz lehetővé. Nem csak a fotók megjelenítése terén lépett előre a szoftver, de promóciós anyagok, étlapok és egyéb in-house szolgáltatások is megjeleníthetők a vendégek okostelefonjain, iPadjain.

Egyre keresettebb az app

Ma már 700 szállásadó, köztük nemzetközi láncok is, élnek ezzel a gyors, könnyű és leginkább élvezhető alkalmazás bevezetésével. Jó helyeken szerepel a weboldaluk is, jól összefoglalt tartalmi leírása miatt és egyszerű letölthetősége, ingyenes alapverziója okán is. Az elmúlt öt évet nézve, évente 100-150 új kereskedelmi szálláshelynyitás volt tapasztalható a szigetországban, ami arra ösztönzi a menedzsmenteket, hogy új lehetőségeket is bevetve versenyezzenek a vendégekért az igencsak szoros küzdelemben. Az Appy magasabb márkaismertséget és vendégszám-növekedést ígér felhasználóinak.

Megvettük

Persze, nem az a cél, hogy mi megvegyük, de az ötletet megvettük. Meggyőzött minket elég hamar, hogy percek alatt felépíthető applikációról van szó. A kétcsillagos verzió ingyenes, míg a magasabb tudással rendelkező három, négy és ötcsillagos megoldásokért fizetni kell, de filléres tételekre gondoljunk. Az Appy Hotel gyors és könnyen megkomponálható, alkalmas a butikhoteltől a szállodaláncokig, minden területre, sőt formázható, kalibrálható akár egyedi igényeknek megfelelően is! Nem kötött a rendszer, kezdhetünk az alapmodellel és bármikor upgrade-elhetünk, ha az igények úgy hozzák. Saját arculatra szabható és nem marad el a siker sem a házon belüli eladásokat nézve.

Mit is tud valójában?

Tartalmát illetően, természetesen foglalási, rendelési modul van a rendszerben, ami viszont a képgalériákon végkép túlmutat, az személyre szabott, egyedi elégedettség-visszajelzés lehetősége, ami a vendégkapcsolati nívón mindenképp emel és megelőzi az esetleges negatív megnyilatkozásokat is. Városnézési, vásárlási és szabadidős tippeket is talál rajta a vendég, de ezt a fejlesztést leginkább a repülőgépeken már megszokott in-flight entertainment (IFE) rendszerhez tudnánk hasonlítani, hiszen nincs roaming-díj, offline üzemmódban is működik miután a felhasználó letöltötte az alkalmazást.

Már majdnem minden platformon

Az Appy Hotel ma iPhone, iPad, iPad Mini és iPod Touch környezetben működik, az Android-alap is megjelenik rövidesen. Minthogy a Windows 8 platformok is egyre népszerűbbek, így kíváncsian várjuk, mikor rukkol elő a cég ezzel a verzióval. Stílusát tekintve nagyon felhasználóbarát a szolgáltató számára is: egyszer kell csupán feltölteni a tartalmat egy saját kis admin-felület segítségével. A nézettséget rögtön statisztika és grafikon jelzi, így azonnali visszacsatolást kapunk a jó, vagy kevésbé jó promóciós kínálatról, sőt, akár célzott üzenetekkel is élhetünk, fejlesztve ezzel marketingmunkánkat.

Közösségi hálókon is

Az alkalmazás a hotel promóciós munkáját képes felturbózni is, hiszen a vendég maga is sokszor él a megosztás lehetőségével azokon a közösségi médiafelületeken, amelyeken ő jelen van. Mi tagadás, ez a legjobb reklám! Csak egy gombnyomás a Facebook vagy a Twitter-kapcsolat. A hotel foglalási weblapjával is összeköthető ez az applikáció, így a vendég, ha úgy gondolja ott tartózkodás idején, hogy tovább maradna, házon belül, néhány kattintással hosszabbíthat is, jutalékmentesen.

Képek

  • Appy Inhouse alkalmazás, forrás: appyhotel
  • Az alkalmazás nyitóképe, forrás: appyhotel
  • Appy Inhouse alkalmazás, forrás: appyhotel
  • Appy Inhouse alkalmazás, forrás: appyhotel
Címkék: 1 click 2 be GLOBAL, értékesítés, kommunikáció, közösségi, marketing, média, mediaorigo, mobil, nemzetközi, online, PR , reklám, szállás, web ergonómia

írta: Bódis Gábor

Kapcsolódó cikkek

In-house bevételnövelő applikáció

Az Egyesült Királyságban megdobta a bevételeket egy alkalmazás, amelyet az Appy továbbfejlesztett és tett ingyenesen elérhetővé a kisebb és közepes hoteleknek, hogy lépést tarthassanak a modern tendenciákkal és növeljék házon belüli értékesítéseiket.

Vendég- és szomszédszerető írek

Írország minket kevéssé foglalkoztat, ha nincs dolgunk arrafelé. Nem is Kelet-Európa az első számú célpiac, hanem azok a britek, akik elutaznának, de a szomszédba inkább, mint messzire. A gazdasági visszaesés után, gyorsan összeszedte magát az ír turizmus piac.

Bevetésen a papír, a háló, az orkán

Nem minden az online: vannak helyzetek, amikor egy jól felépített katalógussal, egy mínuszokban is használható kesztyűvel, amely nem gátol az okostelefonod masszírozásában, vagy egy jól felkészült síoktatóval, aki mindent tud a környékről, többre mész.

Turisztikai mobilalkalmazás-építés

Magyarország első turisztikai mobilalkalmazás-építő keretrendszere, amely előre elkészített modulok segítségével nem több, mint pár óra alatt segít összeállítani saját, egyedi alkalmazásodat, megérkezett. Egy kis betekintés: ismerd meg, próbáld ki!

Hírlevél feliratkozás.

×