2014.02.19. 18:00

Helyi ismeretek - országos hálózat

Figyelnek a partnerekre, forrás: Duna House

A Duna House hálózata a teljes országot lefedi, mégsem jut el valamennyi lehetséges ügyfeléhez. A tranzakciók legnagyobb része a nagyvárosokban zajlik, ezért minden közvetítői hálózat ott van jelen. Lehet vidéken is terjeszkedni? Igen, nincs mindenhol versenytárs.


Helyi ismeretekkel az országos piacra

Az ötlet lényege, hogy ötvözi a kisebb településeken, önállóan működő kollégák helyismeretét, kapcsolatrendszerét, valamint ingatlan szakmában megszerzett tapasztalatát, a Duna House nyújtotta teljes körű háttérrel és szakmai segítséggel. Ez pedig jó alap a növekedésre. A Duna House hálózatnak sok olyan ügyfele van, aki kisebb településről költözne nagyobba, vagy éppen fordítva, esetleg az ország egyik végéből a másikba.

Már készülnek a partnerszerződések

Bíztatóak a jelek és nagy az érdeklődés. Már beindult a szerződések sora, és további megállapodások vannak előkészületben. Egyelőre maximum 20 partnerrel elindulnak el. Ez egy tesztidőszak valójában, ami alatt tapasztalatokat szereznek majd, hogy a továbbiakban még sikeresebben tudjanak működni, illetve még hatékonyabban tudjanak minden segítséget megadni új partnereiknek. 

Csak javulhat a szolgáltatás

Nem rontja a versenyképességet az új partnerek megjelenése, hiszen elsősorban olyanvalakiket várnak, akik már korábban is ingatlanközvetítéssel foglalkoztak.

A válságban a minőségre alapoztak

Most akár iroda nélkül működő szakemberként is csatlakozhat bárki a hálózathoz, szól a honlap felhívása. Akár csapattal vágna bele, akár egymaga, velük megtalálja számításait. Többféle konstrukciós megoldást lehet elérni a weblapon, sőt kisfilm is segíti a kommunikációt. A válságban is tudott növekedni az ingatlanos cég, egyedüliként Magyarországon. Üzleti stratégiája során a cég arra alapozott, hogy a válság időszakában alapvetően még nehezebb az ingatlanértékesítés, ezért a profizmus és a hatékonyság felértékelődik. A válság kezdetekor növelték a befektetést a HR, az oktatási és az értékesítési vezetés területeken.

Komoly üzleti lehetőségre is szert tehetnek

A projekt interaktivitására ugyanaz jellemző, mint az ingatlan adás-vételre. Ahhoz, hogy a legtöbbet kihozzuk az üzletből, személyes konzultációra is szükség van. Magyarországon speciális attitűd kapcsolódik az ingatlanokhoz: az emberek a legnagyobb vagyontárgynak tekintik, a lakosság döntő többsége ingatlan birtoklására törekszik – ennek köszönhetően a piac soha nem áll meg, mindig van egy minimum tranzakciószám. Hazánkban az ingatlanközvetítők piaci részaránya kb. 40%, míg az Egyesült Államokban 90% - bőségesen van tehát tér a növekedésre. Aki most száll be, komoly üzleti potenciál birtokába jut – ígéri a cég.

Piacvezetői státusz

Izgalmas, innovatív a próbálkozás, és ha bejön a ma 113 egységgel rendelkező és piacvezető Duna House számítása, akkor tovább erősödhet a hazai piacon.  

Képek

  • Figyelnek a partnerekre, forrás: Duna House
  • Az egyik iroda portálja, forrás: Duna House
Címkék: 1 click 2 be SUCCESSFUL, értékesítés, gazdaság, magyar, marketing, mediaorigo, menedzsment, stratégia, tanácsadás, ügyfél, ügynökség

írta: Bódis Gábor

Kapcsolódó cikkek

Helyi ismeretek - országos hálózat

A Duna House hálózata a teljes országot lefedi, mégsem jut el valamennyi lehetséges ügyfeléhez. A tranzakciók legnagyobb része a nagyvárosokban zajlik, ezért minden közvetítői hálózat ott van jelen. Lehet vidéken is terjeszkedni? Igen, nincs mindenhol versenytárs.

Az aranydiplomás város: Gyula

Ha Gyula városáról hallunk, akkor a tudatos fejlesztés, az újdonságok sajátosságainak ismertetése és a városvezetés turizmus iránti elkötelezettsége a téma. A polgármester és turisztikai menedzsment vezető kéz a kézben építkezik és kommunikál. 

A léleknek rétegesen kell öltözködnie

A Százszorkép Kiadó honlapján Kányádi Sándort idézi: "A léleknek is rétegesen kell öltözködnie, álomba, emlékbe, hagyományba." Mit tud a naptáras-képes cég, miben tud különbözni a többi kiadó sorozatától? Az újdonságok között ott a népszerű bor-sör téma is.

Szállodaárak le, pihenőkártya fel …

Az ár-érték arány az egyik legdivatosabb kifejezés. Ez az olcsó szó szinonimája, amennyiben olyan szolgáltatásokról beszélünk, ahol legfontosabb tényező az ár, és csak azután jön a minőség. A szállodaipart a lefelé mozgó szobaárak jellemzik, legalábbis idehaza. 

Hírlevél feliratkozás.

×